.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
همایش ملی عصر ارتباطات و اطلاعات در ساری گشایش یافت

همایش ملی عصر ارتباطات و اطلاعات با حضور اساتید و محققان علم کامپیوتر دانشگاه های آزاد کشور در دانشگاه آزاد ساری گشایش یافت.

کیومرث نیاز آذری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساری در مراسم افتتاحیه این همایش از عصر حاضر به عنوان عصر ارتباطات، مجازی و دانش یاد کرد و گفت: در عصری به سر می بریم که سرعت قافله دانش و فناوری شگفت انگیز است و در هر دو سال دانش بشری دو برابر می شود.

وی کوچک شدن جهان و تحقق دهکده جهانی و از میان برداشته شدن فاصله ها و ارتباطات سریع و آنلاین را از ویژگیهای عصر حاضر خواند و تاکید کرد: در سایه فناوری های نو و جدید سرعت انتقال اطلاعات نوشتاری، دیداری و شنیداری بسیار افزایش یافته است و زمینه تعامل و تبادل اطلاعات و انتقال ارزشها، سنتها و فرهنگها فراهم شده است.

نیاز آذری فناوری را زیرساخت اساسی توسعه کشور دانست و گفت: گرایش جامعه به سوی دانش مداری است و توسعه و پیشرفت دانایی محور است و دانایی و آگاهی زیربنای رشد و توسعه است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساری همچنین به خدمات ارزشمند فناوری به آموزش و یادگیری اشاره کرد و افزود: فناوری اطلاعات و ارتباطات بهبود کیفیت آموزشی، تدریس و یادگیری را موجب شده و زمینه دسترسی آسان یادگیرنده به منابع و خدمات آموزشی را فراهم کرده است.

وی تاکید کرد: فناوریهای نوین زمینه فرصتهای برابر آموزشی و نقش آفرینی یادگیرندگان و دانشجویان را در فرایند تدریس محقق کرده است.

در این همایش علمی که از سوی باشگاه پژوهشگران جوان و دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساری برگزار شده در طی دو روز ۱۲ مقاله علمی به صورت سخنرانی و ۳۰ مقاله نیز به صورت پوستر ارائه خواهد شد.

در مراسم اختتامیه همایش ملی عصر اطلاعات و ارتباطات ، کاربردها و راهکارها که صبح روز پنج شنبه ۲۶ آذر برگزار می شود محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام سخنرانی خواهند کرد و با اهداء لوح تقدیر و هدایایی از صاحبان مقالات برتر تجلیل خواهد شد.
در آئین افتتاحیه این همایش پیام دکتر جاسبی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی نیز قرائت شد./مهر


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.093 seconds.